Tummen upp till 2012!

Igår var jag och såg filmen 2012 som jag velat se ett bra tag nu, och då fick det bli av igår. Jag måste faktiskt säja att jag tyckte den var bra, jag gillade dramat och jag t.o.m grät(kanske kan det bero på hormonerna men ändå:P). Jag gillade hur filmen är gjord och jag ska defnitivt gå se den igen med min kära Shannon och brorsan för , för det första så hade jag lovat Shannon att se den med henne vilket är tur för jag vill verkligen se den igen. Nu behöver inte detta misstolkas som att jag säjer att det är världens bästa film men den e jävligt grym faktiskt ;), Lite skrämande emellan åt med tanke på filmens handling att jorden går under 2012, hmm funderingar finns i mitt huvud på möjligtvis stora förändringar på jorden 2012 den 21 dec men att jorden går under vet jag inte riktigt vad jag ska tro om. Ifall det händer så har filmen iaf gett mej ett tips på hur jag ska rädda mej och min familj, och de jag kan rädda:P. Ett starkt budskap som filmen ger som enligt mej är det viktigaste är att man inte ska vara självisk och att vi människor ska ge kärlek och tänka på alla, tänka på mänskligheten, så rätt och jag gillar verkligen det budskapet, man ska aldrig vara självisk även om det gäller liv eller död!

Så om jag får ge ett råd så är det att gå och se den, den e såå värd det!

Me like!


Kommentarer
Postat av: bäää

Har också tänkt se den?

när ska du?

2009-11-20 @ 00:41:18
Postat av: Jen

Jag har redan sett den igår faktiskt :), men ska se den igen för gillade den :)

2009-11-20 @ 00:44:33
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0