Stort buuuu!

Igår var jag på bio med Claudia och vi såg fame. Eftersom vi hört så mkt bra om den så tänkte vi att det kunde vara värt att se den och dessutom var trailern super bra, så vi ville självklart se den. Men den blev den största besvikelsen på länge, usch vilken sääämst film, ingen som helst handling, handla typ inget om dans bara om massa människors konstiga liv och de hoppade från år till år, inget hande en mening alls, man lärde liksom inte känna någon av karaktärerna och sen helt plötsigt tog filmen slut. Under hela filmen satt jag och tänkte, nää men snart händer det nåt bra, snart så, och när den äntligen kom till slut scenen som jag trodde att åtminstonde där måste det hända nåt, så ba paff! Filmen slut, jag sa till Claudia, - nä e de seriösa, hon skratta bara och sa - japp det e de!

Vi gick sedan därifrån och hela vägen hem klagade vi till varann om hur sämst den var, hehe. Nä keff film, lita aldrig på trailers!

Men på söndag ska jag gå med mina syskon och se saw 6, vill så gärna se den och förhoppningsvis är inte även den en besvikelse, men det tvivlar jag på! Man får hoppas på det bästa! :)


Stort BUUUU!


Kommentarer
Postat av: Pety

jaaa de e ju de som e roligt oxå att kunna köpa ny sen, hur sjukt de än låter :P förr va de shoes, nu e de barnvagnar ;P hahah!

2009-11-05 @ 03:41:29
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0