Jippi!

Idag kom pappa hem från Venezuela och det var såklart skiit kul för massa kort fick man se på alla därborta och gissa om jag blev nostalgisk och självklart kom värsta saknaden upp när jag såg mitt kära plommon hjärta Joanna<3. Hon var jätte super fin syrran min och massa fint hade hon skickat till mej tillsammans med mamma, jätte fina saker, och på allt hade hon lämnat en liten hälsning, min käraste, miss you much!

Jag fick oxå en super fin t-shirt där det står Venezuela till pojken min, den fick jag av pappsen och så fick jag örhängen av pappsen oxå! Min käraste kusin Marlin skickade med en liten baseboll dräkt från ett av Venezuelas baseboll lag som heter Leones , hennes favvo lag såklart :), mitt oxå by the way :D! Så jag är iaf jätte super nöjd med allt, jag blir så glad när jag får fina presenter av mina käraste<3.

Prima, prima :D!

Här e då Venezuela t-shirten :). Och den andra gul/vita outfiten fick jag av mamsen och Joanna, gillade speciellt de små gula tofflorna, ur söta! :). Och den randiga dräkten är den som jag fick av kusinen min som är en baseboll dräkt som jag tidigare nämnde, jätte söt liten keps till och så står det lagets namn i rött på vänster sida :)!
(Klicka för större!)
   

Här har vi då allt jag fick av Mami & Joanna som det första är, ett typ av kokos kex som jag dör för, en baby parfym, fyra(bara två med på bilden) hårkrämer, av smak choklad och yoghurt som gör så att håret luktar så, och det luktar verkligen suuper gott samtidigt som det gör håret glansigt och fint :D, sen fick jag oxå min favvo deo :P, fyra påsar med en klassisk venezulansk typ chips blandning, min favorit gangster film från Venezuela :), Michael Jackson´s film moonwalker(som jag köpte själv förra året men glömde den i Venezuela), sen örhängena från pappa och ett paket tuggummi från Joannas pojkvän, lite intärnt skämt mellan han och mej :D. Så nu fick jag nog med allt som finns på bilden!


Det är verkligen jippi med presenter asså!


Dagens låt: Mi cigarillo - Ana Gabriel (For you Joanna :)<3)


Kommentarer
Postat av: Pety

åhh cuute :D

2009-11-10 @ 02:35:38
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Decemberjul

Gillar du julen precis som jag? Då ska du kika in på min JULBLOGG!



Kramar

2009-11-10 @ 14:16:37
URL: http://decemberjul.blogg.se/
Postat av: Liw

Verkligen söt är den, baseboll dräkten alltså :)



Ser att vi har BF väldigt nära varandra, vi väntar den 23:e :)



Allt bra med dig så här på slutet?

2009-11-11 @ 15:38:59
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe det är min första gravidtet! Den har varit helt underbar, har bara mått bra och det mesta har vart som vanligt :)

2009-11-11 @ 19:16:30
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0