Enough...

Nä nu får det faktiskt vara nog med graviditeten, det har gått alldeles fööör långsamt, och inte ens nu när det bara är 4 veckor kvar går det snabbt. Jag erkänner att i början var det kul och spännande att se magen växa och så men nu är jag super trööttt på att känna mej så otroligt tung och svullen, jag e trött på att det rinner mjölk ur brösten utan att det finns nån bebis än, jag är helt enkelt trött på att vänta! Känns som om alla som har varit gravida samtidigt som mej redan fått sina bebisar och att med mej så händer det nada det bara står still, jag tycker det är skiit tråkigt, har faktiskt inge tålamod kvar nu. Tyvärr så finns det inte mkt jag kan göra än att  fortsätta vänta tills han vill pluppa ut, men jag önska att jag åtminstonde kunde typ gå i ide i fyra veckor och sen vakna upp när det är dags. Inte nog med att jag måste gå runt och vänta, tjock och tung som en kossa, och svullen utan jag måste oxå stå ut med dessa otroligt jobbiga förvärkar som kommer och går hela dagarna men som mest på nätterna vilket orsakar att jag inte får någon sömn, usch, jag e verkligen less på att vara gravid nu! Det enda som fortfarande är magiskt och som håller mitt humör uppe är när min varelse rör på sej där inne, det är lika magiskt varje gång, och han ger mej viljan att vänta och vara glad om dagarna. Vore det inte för hans rörelser därinne så skulle jag gå runt och vara tjurig 24/7. Vill ju egentligen bara mest av allt ha honom hos mej nuuuu!! Det e inge kul att vara gravid längre.


Lova att du kommer ut på BF datumet, låt inte mamma vänta ännu längre!





Dagens låt: Speed Demon - Michael Jackson!


Kommentarer
Postat av: Pety

ohh förstår dig! de e en jobbig väntan. hoppas din plutt kommer 17e december :D känner på mig de! då blir min bebis 3 månader oxå hihi

2009-11-18 @ 13:49:49
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: L* med bebis i magen

Sv: hhihi ja nu börjar det synas! Hur är det med dig idag? kram

2009-11-19 @ 17:25:40
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0