En julsaga!



Precis kommit hem från att ha varit och sett En Julsaga3D på bio med syrran Josselin. Och ja, den var bra faktiskt definitivt ingen barnfilm, då den faktiskt kan ge mardrömmar till små barn men det är kanske drf den har åldersgräns 11, fast jag blev rädd nu som 20 åring men men :P. Den var iaf bra och imellan åt lite mysig(när den inte var läskig såklart). Det var mysigt med jul stämningen och snön och sånt. Skulle jag rekomendera den, hmm, svårt att säja beror på vad man gillar för slags filmer. Så här kan jag säja jag ångra iaf inte att jag gick och såg den! Dessutom var det en häftig upplevelse att se den i 3D då det var mkt häftiga effekter. Så det är upp till er om ni denna film vill se :)!

Gör oss beredda för filmen, :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0