Cuuute!

Jag kom precis hem från att ha varit hemma hos brorsan och hans flickvän Maia, där jag kollde idol och film och käka massa gott men Maia :). Egentligen skulle jag vänta till inatt då Josselin skulle komma och hämta mej för att gå hem tillsammans, men jag pallade inte vänta så tog taxi hem nu istället. Väl hemma så väntade en hur cute som helst överaskning på sängen, nämligen en hel låda med typ små välkomstpresenter till alla som kommer och besöker min bebis första tiden. Asså det är en tradition i Venezuela att ge nån fin detalj till typ dom första 20 som kommer och besöker din unge, så nu hade pappa´s fru gjort massa små sånna till mej och jag blev såå glad, hur söt är inte hon! Pappa berätta att hon suttit heeela dagen med dom och klistrat och fixat, hon har gjort alla för hand liksom, skiit fina.

Det är små korgar med choklad i och sen står det min kommande sons namn :), sen när han födds ska jag skriva datumet under, innan jag börjar ge bort dom. Iaf super glad blev jag!

  



Dagens låt: Music & Me - Michael Jackson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0