Äntligen!

Äntligen har min kära syster Joanna  skaffat data hemma, därborta i venezuela, så nu kan vi chatta all night loong :D! Hon har både webcam och mick likaså jag, så vi sitter och pratar och ser varandra samtidigt, kan det bli bättre. Vi kan sitta i timmar och prata, vi äter, pratar i tlf och gör det vi ska göra samtidigt, precis som om vi vore på samma ställe, hehe, och ja vi är besatta i varandra :D! Sååå nice asså, förut kunde jag bara ringa henne då och då och hon var inte hemma ibland pga att hon hade tråkigt men hon älskar datan så nu e hon alltid hemma, woho säjer jag bara!

Min kära syster saknar dej såååå mkt <33!


Kommentarer
Postat av: Shannon

Hahaha cook serriga ni är båda två. och pin konversation hahahhaha

2009-11-27 @ 12:45:24
URL: http://bigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0