Papi´s b-day :D

Idag var det pappas födelsedag så jag bestämde mej för att baka en tråta till honom, men eftersom han var hemma så ringde jag Shannon och fråga om jag kunde baka den hemma hos henne och det gick såklart!
Jag tvättade klart hemma och gjorde i ordning hemmet lite sen begav jag mej till Shannon. Väl där så följde hon och David med mej till tempo för att köpa det som behövdes.
Sen ringde brorsan och sa att han skulle köpa sex whiskey glas till pappa tillsammans m Maia och jag en whiskey flaska och då kunde vi överaska honom vid dörren med tårta och present,perfekt tänkte jag :D:D!!
Jag gjorde klart tårtan med hjälp av David, för Shannon hjälpte minsann inte till den lilla piip :P. Sen kom Joan och Maia ochvi gick över till pappa. När pappsen öppnade sjöng vi för honom och han blev super glad! Lyckad överaskning! :D Än en gång grattis på din dag papi! Shannon hjälpte i försej med garneringen ;)

                                                                                         I fullt bakande :)!


                                                                                 Jag e såå jävla sexig asså :P!



                                                                                               Mitt verk :D



                                                                                      Här har vi då tårtan!



Sötnosarna!



Baby var även han på plats <3



BUSTED!! jag åt medans hehe, ja man e ju gravid :P


Felicitaciones mi papi bello<333! Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0