Mix-pix

NU sitter jag hr framför datorn hemma hos min pappa, och har precis lagt in lite gamla bilder på facebook, ska bli kul att se folks reaktioner :D.

Iaf på venesuecos grejen var det super kul, brorsan tog med sej guitar hero dit och alla spelade ihop och sen var det arepas time! Det var hur gott som helst och alla ba slukade de 100 arepas, haha! Efteråt så gick jag och Carla och mötte upp Shannon och sedan tvillingarna för att gå till Norias fest. Vi hade det helt ok på Norias fest blev lite mkt väntande p maten och sen vid två var vi tvunga att gå, jag var trött och skulle jobba dagen efter.

Midsommar, var super kul jag firade det på långholmen med gamla jobbet mälarpaviljongen, och det var verkligen kul vi grillade och spela kub och brännboll, fast jag åt bara och drack alkohol fritt medans jag fick mej ett gott skratt åt de fulla varelserna haha! Vid åtta bar det av sej hemåt för min del iaf, tidiga kvällar bli de för bliande mamman! :P

Thats all 4 now!

Im OuT/ J

Veckans låt: Never ever - All Saints! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0