Insett det nu...... :´(



Har börjat inse nu, det stämmer fakiskt han är borta, han finns inte mer, han lever endast kvar i mina tankar , inget mer nytt med honom bara gammalt, Michael Jackson the greatest entertainer är borta! Det ar varit jobbigt och förblir jobbigt, jag kommer nog inte över detta på ett tag han var en så stor människa för mej, and he still is, men han e borta nu och det är dags att inse det. Nu kommer han för en gångs skull få vila i frid och ostört, det är jag iaf glad för.  Igår var jag på minnes stund för honom på sergls torg,det var en av de jobbigaste sakerna jag gjort bara grät och grät.....


                                                   











Det jobbga nu blir väl att se honom på
bilder och höra hans musik spelas
vart man än vrider och vänder,
men det är ju logiskt att
folk minns honom genom
att lyssna på hans underbara
verk. Min idol är verkligen
död, han e verkligen borta
förevigt......Har aldrig funnits
och kommer aldrig finnas nån som
The king of pop
Michael Joseph Jackson! <33



R.I.P
The one and only Michael.J




















Even  though you are gone i will never forget you, here you have a fan that stays as your fan forever, even in a million year! Finns så mkt jag skulle vilja ha sagt till honom om min dröm någonsin skulle ha gått i uppfyllelse att inte bara få se honom live utan träffa honom personligen!




He´s bad, He´s dangerous, He´s invincible and now he´s  a turly  legend that always will be in our heart 4ever!




Det är så orättvist, det skulle inte hända så här, inte nu, inte igår, inte på många år framåt!
Så orättvist!




OuT/ J

- When i say this is it, it really means this is it, det var ord från Michael, önskar bara att du inte menat det så tidigt!
Det här är vad som skulle ha hänt, det var så här det skulle gå till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0