:)

Nu har jag gått in i  vecka 15 :), och imorn ska jag på ultra ljud med min man Shannon.  
Jag måste medge att jag e lite nervös faktiskt, men ska bli så kuul. Mkt känslor inblandade!


Vecka 15


Pappa envisades med att ta en hel bild på mej :)



:D




Jusste pappa kom hem idag från stan och han hade köpt en present till min baby, i framtiden då en välling hållare, såååå söööt! Och igår var vi på våra grannars bröllop i hornstull och fick jag av de en leksak till när tänderna börjar komma, även om det e super lång tid kvar så blev jag rörd! :)



OuT/J



Numera kör jag dagens låt

Dagens låt: Even though you´re gone - The jacksons <3

Kommentarer
Postat av: Anita

vänta nu!!!! dig känner ja ju igen! jag är osäker men jag har för mig att jag träffat dig på en fest i en vila där bredvid liseberg i östberga typ... förra året:S

dt va massa folk som börja käka ur kylskåpet å smutsa ner i köket så du och tjejen som bodde där lr så kanske dt va du som bodde där ställde sig å städa så hjälpte jag till. Jag var tillsammans med han christian då. var dt du lr e jag helt ute å cyklar?

2009-07-01 @ 00:45:55
URL: http://anaflumi.blogg.se/
Postat av: Jen

Nej du e inte ute och cyklar det stämmer precis och korrekt :P!

2009-07-01 @ 17:10:56
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0