Det känns bra!

Hållå hallå i stugan!

Nu känns allt bra igen, pappa var och hämta mej idag efter jobbet för han hade minsann gjort middag hemma som jag var bjuden på! Jag är så otroligt glad att vi e vänner igen, finns inge bättre känsla än att ha sin pappas stöd vid ens graviditet. Iaf så jag var hemma hos honom och åt gott och efterrätt stod även det på menyn, alltid ett plus i kanten:)!


Lite senare så chattade jag med joanna på msn och hon meddelade att hon kommer att komma snart, hur glad blev inte jag på en skala från ett till tio 1000000! Har saknat henne så otroligt mycket. Efter det ringde jag brorsan och gick över till honom, där spelade vi guitar hero sen tagga han ut med Danne och Sören och jag och Maia blev kvar. Vi satte oss och prata en stund eller rättare sagt jag pratade Maia mest ummade och nickade, hehe. Sedan bestämde vi oss för att titta på the sopranos som Maia fick på köpet när hon köpte aftonbladet igår :). Vi såg ett avsnitt sen tog jag taxi hem till fadern min och här ligger jag nu och skriver blogg.

Igår var det en soft dag, jag jobbade klart sen ringde jag Noria och vi bestämde oss för att åka in till stan och handla lite grejer, skatte pengarna satt ju riktigt fint! Så jag köpte guitar hero till Juan brodern min, som jag länge velat köpa till honom bara för att han e så underbar! Vi gick iaf runt i stan lite sen skulle Noria iväg och jag blev kvar med den mega stora guitar hero kartongen. Jag släpade den till tunnelbanan i hötorget med tusen blickar riktade mot mej som säkert tänkte: vad gör den där lilla gravida tjejen med en sån kartong alldeles ensam?, ja det kan man ju fråga sej men ingen hjälp fick iaf! Väl framme i stureby tänkte jag åh nej nu måste jag gå hela vägen hem oxå, d hade jag tur för en kille åkte förbi i sin bil och frågade om jag ville ha hjälp, och visst ville jag det, tur i oturen! Bror blev super glad och kallade mej världens bästa lillasyster! mm det e jag det! :D

Imorn är det mkt kul som väntar först jobbar jag( inte så kul), efter det ska jag in till stan och köpa en present till söta Noria som nämligen fyller hela 20 år imorn, sen vid två tiden ska jag på Venesuecos (menas venezulaner som bor i Sverige) typ middag och sånt, där ska vi ha all möjlig traditionell Venezulansk mat som man kan, vi ska alla laga ihop och äta ihop sen prata och skoja lite, ungefär som en liten fest. Därefter ska jag på Norias fest i rågsved där blir det oxå mat (hur ska jag få plats med allt?) men sen blir det mer som en fest fast utan alkohol för min del dåra. Jag såg till att det fanns alkohol fritt det var det första jag frågade, hehe. Så det ska bli skoj iaf längtar!

Aja ska försöka sova nu blir tidig uppgång imorn och mkt att göra, men men, sånt e livet, vill man ha kul för man gå på hjul :P!
            Yeah!   det här e jag, haha!         Ingen dans på rosor att bära hem detta!       
The Suecos Venezolanos union    

Bl.a vad som ska ätas på VS middagen :D!
Se hela bilden

See you later alligator!

Dagens låt: Do something  - Britney Spears!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0