Yes!

I fredags när jag bara var hemma och chilla, så får jag ett mess på mobilen där det stod att jag nu kunde hämta min vara som jag beställt. Hur glad blev inte jag på en skala från ett till tio!!!

Ringde Shannon och hon och Brandy förljde med mej till konsum för att hämta my precious, vi kom dit betalade och gick, sen nästan sprang jag hem ville bara riva upp kartongen.

Gick först hem till Shannon och pilla lite på den, den var bedårande när kartongen rivits upp och den bara löös rött, jag kände mej sååå nöööjd!

Väl hemma igen så börja jag lägga in massa låtar och bilder och pilla som f*n med den, kunde inte bara släppa den.

Så nu kommer det komma bilder hela tiden med tanke på att den har åtta megapixel kamera ;), så nu ere bild på varje inlägg, nästan iaf, :D



Så här såg den ut för er som inte vet :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0