Woohoo!

Jag har länge velat köpa en mobil och har letat och letat efter den som ska vinna mitt hjärta :P!

Iförrigår fann jag den!!! jag satt och kollade på tv och så kommer det en mobil reklam, jag tänkte byta men gjorde inte det med tanke på att jag inte hittade kontrollen så jag lät reklamen rulla på, och då såg jag, ja då såg jag den kärlek vid första ögonkastet Sony Ericsson w995 m 8 megapixlar miiiin drööm och den finns i röd oxå min favvo färg!

Så jag tänkte a men den köper jag nån dag i mitt liv. Nån dag i mitt liv blev igår natt, jag var inne på datan och tänkte men jag har råd att köpa den nu så vrf vänta, köör bara tänkte jag, och det gjorde jag.

NU väntar jag bara på avin ska komma i posten så att jag kan hämta min älskling :D!





Du e efterlängtad min lilla älskling <3

 







Dagens låt: Who´s loving you  - Michael Jackson <3

OuT/ J

Kommentarer
Postat av: Pappan till ditt barn

vad ska man säga.. du o de nyaste mobilerna asså! Då vare väl tur att du blev pistolhotad och rånad i ditt ghetto land så du köpte den här.



ps. det heter avYn inte avin hahahha trodde du menade avin här i östberga jag ba wft?! hahahahahha

2009-07-02 @ 14:29:25
URL: http://bigmamma.blogg.se/
Postat av: Jen

haha aa det var väl tur!



hahahahahahahahahhahaha nejdet står alltid på avin när den kommer i posten, avi med i

2009-07-02 @ 14:56:56
URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Pappan till ditt barn

okej men din mamma då

2009-07-02 @ 22:14:20
URL: http://bigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0