Wonderbart!! <3

Har haft en helt underbar vecka med tjejerna, otroligt kul och gud vad vi har skrattat så att man nästan kissar på sej! vi har varit lite hos mej med tanke på att jag e ensam, men mest hos Claudia för hon bor i hus roligare då :D, plus hon har oxå varit ensam!

MIn familj åkte till paris i lördags då kom tjejerna över och vi hade lite mingel party hemma hos mej :D, det var super kul de drack vin och där satt jag med min saft eller vatten glas, men kul ändå :P. Sen på söndag så blev det bara en ta det lugnt kväll hos mej, bara jag och noria, mysigt. På måndag bestämde vi oss för att vi var tvunga att styra upp något och eftersom att Claudia var ledig från jobbet så föreslog hon att vi skulle dra till henne och därifrån bestämma oss, det tyckte vi lät som en suuper ide! Vi ringde tvillingarna och tagga till Clurre. Där så grilla vi och medans vi grilla tog vi på gamla godingar på youtube och sjöng och dansa medans vi var i full gång med grillningen! När vi ätit gott och var mätta och belåtna så kom två kill kompisar över och alla börja dricka vin och alko läsk, men inte jag självklart. Kvällen slutade med att vi hade värsta festen på fem pers (tvilligarna tagga tidigt) vi dansa och alla var super fulla, så jag bestämde mej för att filma de så att de dagen efter skulle få se vilket gott skratt jag fick mej, shiit vad jag garvade så mkt galenskaper de gjorde och dansade och uppträdde. Våra kill kompisar sjöng eller snarare skreek girl just wanna have fun och jag filma det i fullt skrattande :D!

Tisdag blev även den dagen chill och onsdag ordnades fest hos Claudia ,super kul mkt att hålla koll på bara med sååå mkt fulla människor, men som tur hade jag Rita som var nykter med mej och sen de andra tjejerna var även de hjälpsamma såklart! Hände allt och inget mkt att prata om dagen efter när vi tog en promis nästan allihopa runt om lite överallt.... när vi var på väg hem från promisen så bestämde vi oss för att köpa med oss lite snacks hem och sitta hemma hos Claudia bara och umgås helt enkelt. Noria kom lite efter för hon var på träning, vi satt och prata och prata medans Faduma flätade med så att jag såg ut som en rastafari tjej haha, sen kom brorsan över med Maia och de satt och snacka och skämta en stund med oss sen tagga de. Kort därefter gick alldeles lilla trötta Clurre och la sej, kvar blev tvillingarna och noria och jag, vi satt och skratta åt allt och bara allmänt larvade oss.  När tjejerna skulle hem så följde jag och Noria med i spö regnet, Noria gick i bad rock och vi utmanade henne att springa naken vilket hon gjorde , Faduma och jag låg prakiskt taget på marken och garva, medans Amina bara sa gud Noria va fin kropp du har hahahha! Sen återvände Noria och jag till Claudia där vi gick och la oss och prata en stund till vi decka!

Nu sitter jag här hemma hos Claudia och väntar på att Noria ska komma så att vi kan gå hem till mej och städa lite för att sen bege oss allihopa på grillning hemma hos Norias bror, sen därifrån får vi se vad som sker! PUUUSSSS!


Dessa bjuder jag på :D




























<333




Dagens låt: Girls just wanna have fun - Cindy Lauper!




Kommentarer
Postat av: Faduma

Hahahahha!! Jag lovar och svär har aldrig garvat här myckeet som den här veckan MY LORD!!

2009-07-24 @ 15:54:48
URL: http://crazyncool.blogg.se/
Postat av: Jen

hahaha jag vet jag garav så mkt när jag såg videon asså hahaha

2009-07-24 @ 18:54:43
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0