Veckor bara går och går...

Har inte uppdaterat så mkt mina grav veckor för jag har inte haft tid helt enkelt men bilderna har jag minsann tagit!

Vecka 17




Vecka 18






Och så har vi då kära vecka 19!






Idag var jag på föräldra utbilding typ och det var super intressant även om det fanns vissa grejer som man redan visste om graviditeten så fick jag ändå mkt ny information :), sen fick jag massa tidningar som jag titta i med Claudia det var lite kul för hon lät så här ungefär - vad e det där? åh va e det? shiit vad häftigt!! vrf e det så? hehe så kul och svara och veta det mesta iaf :). På tisdag går jag in i vecka 20 och då har jag mitt andra ultraljud, det med rutin koll och hela köret, ser så mkt fram emot det som ett litet barn på julafton är jag, vill bara att det ska vara tisdag nu nu nu nu!!! TISDAG <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0