Tre inlägg på en smäll :D!

I fredags så flyttade jag hemifrån tillfället för det kommer nämligen vara fullt hus där i en månad med tanke på att pappas fru´s syster kommer på besök från venezuela med sina två barn och stannar här i en månad, så jag valde att flytta hem till syrrans lägenhet medans lite lugnare liksom. Palla med dagis där hemma femtio barn som ska leka och springa varje dag, jag behöver roo :P! Iaf när pappa hjälpt mej att flytta över mitt pick och pack hem till syrrans lägenhet i stureby så sa jag tack pappa och hejdå nu, hehe. När han gått så hoppa jag in i duschen och sen fixa jag mej för jag skulle nämligen över till Noria, där var Claudia som jag fortfarande inte träffat sen hon kom hem så jag bara var tvungen att åka ditt, vi måste ju ses! Påvägen träffa jag på Rita och vi gick tillsammans hem till Noria, där chilla vi en stund käka middag och prata och sånt. Vid nio tiden bar det av hemåt för Noria och Rita skulle ut och Claudia och jag skulle hem. Jag följde med Clurre hem till henne för hon hade en present från colombia som hon ville ge mej, jag fick en parfym som luktade sååå himlans gott, blev super duper glad :D.


Dagen därpå så gick jag upp vid nio för jag skulle hinna göra mkt saker på en dag, först så skulle jag åka ut till djurgården för där jobbar Claudia på ett super mysigt typ café/restaurang, så jag skulle käka frukost med henne där, så jag åkte ut dit och vi satte oss i sommar värmen och käka världens goaste mackor, med färsk pressad juice till, super!
Efter det så ringde brorsan och sa att vi skulle mötas inne i stan för vi skulle på en venezulansk fest med riktig tradionell venezulansk mat. Jag sa hejdå till min lilla clurre och tacka, sen tagga jag in till stan för att möta upp bror och Maia. Jag träffade de och så åkte vi in till festen som var i lijeholmen, det var lite mer mingel än fest, men aja. Väl där så kom även Maias brorsor och barnen. Vi var där ett par timmar sen börja pappa att terrra våra mobiler och säja att vi skulle komma förbi och hälsa på Alexandras syster, så vi tog med oss Anton Maias bror sen åkte vi dit. Där fick vi mer mat och satt och prata och hade det trevligt, tills nio tio tiden då var vi super trötta, spec jag efter en lång dag. Jag följde med Maia och brorsan hem och hjälpte bror att packa eftersom de idag åkte till Spanien i en vecka, sköönt, för de. Så nu har jag två lägenheter, en helt ensam och en med syrran iaf i en vecka :D.

Idag så sa jag hejdå till brorsan, Elsa och Maia för de åkte till Spanien ju, sen så gick jag hem och sov och jobba en stund, sen in till stan och träffa Maria. Vi satte oss på restaurangen London och käka och jag uppdaterade henne rejält om allt som hänt mej :D. Efter en trevlig middag så åkte hon för att träffa killen och jag åkte hem, och här sitter jag nu och ska väl sova snart jobbar tidigt imorn nämligen. Puss puss!


Mitt pick & pack dåra! :)




Tradtionell Vene mat! inte läsken dock :P




Så ser det ut nr man posar för bild, fast bakifrån :P


Flickorna på teve två! :) Rita, Jag, Claudia och Noria <3



Dagens låt: They don´t care about us - Michael Jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0