Sett dej nu <3

I måndags så hade jag tid för ultraljud så självklart följde min man Shannon med mej. Vi tog bussen ihop till liljeholmen och jag var super nervös och kissnödig så jag tänkte så fort jag kommer fram ska jag kissa!
Vi kom fram lite tidigare så Shannon tog en cigg utanför och vi stod och chitt chattade :P tills det var dags att gå in, då kom nerverna och jag sa till Shannon, Jag- gumman jag måste verkligen bara springa och kissa, Shannon - NEEEEJ, det får du inte, jag vet det för att när jag hade UL så sa de att jag inte skulle göra det. Jag undrade vrf men Shannon visste inte så vi bestämde oss för att fråga, det visade sej att det beror på att då kan man se barnet bättre för urinblåsan blir som ett fönster när den är fylld, euuuww! :P


Iaf vi gick in och jag blev alldeles till mej när vi kom in i rummet och jag såg alla grejer som bara skreeek ultraljud. Jag la mej till rätta på sängen och fick den is kalla gelen på magen, därefter palcerade barnmorskan ultra ljuds maskinen (eller vad det heter) på min mage och så fort hon gjorde det så såg jag ett litet huvud, inte förens då förstod jag att jag verkligen har en bebis därinne! Shannon börja böla som en liten flicka hehe, jag log mest och var lite i chocktillstånd, det är något alldeles otroligt att se alla ni som varit med om det måste förstå mej hur jag menar, asså att det känns overkliget och så tittar man på sin mage och tänker där inne är du.....det känns som att man känner sin bebis redan, helt otrolig känsla, obeskrivlig!

Iaf jag fick reda på att jag inte alls var så långt gången som jag trodde utan jag var i vecka 16, jag trodde jag var i 18, ooopps! Så jag fick en ny tid om en månad då jag e i vecka 20, då tänkte jag yes, för jag ville ha två ultraljud!

När jag kom hem så fick pappa se min ultra ljuds video och han blev oxå typ tårögd och ville titta på den en gång till, naaw va sööt! Brorsan och Maia tyckte det var coolt att den där lilla saken lever i min mage just i denna sekund :D.

R.I.P Michael Jackson <3


Dagens låt: I´ll be there - Michael Jackson


OuT/ J


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej jag undrar när du gick reda på din graviditet? Har du druckit alkohol av misstag i början?

2009-07-04 @ 23:43:54
Postat av: Jen

Hej hej

jag fick reda på dt typ när jag var i andra månaden typ, och yes innan jag visste så både drack och rökte jag, men ingen skada skedd :)

2009-07-06 @ 00:22:56
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0