Tredje gången gillt!

Nu har jag fått åka in till förlossningen två hela ggr, och hur jobbigt har inte det varit när jag egentligen bara vill vara hemma och ta det lugnt. Men första gången jag åkte in var i fredags och det var pga att jag trodde mitt vatten hade gått, det liksom rann ner för benen men det visade sej vara ännu mer av slemproppen och en grov sådan, så jag blev hemskickad. Nu imorse så vaknar jag av att jag är super duper kissnödig och jag var såå trött att jag försökte hålla det inne men till slut var jag tvungen att springa upp ändå :P. Så när jag kissar så kissar jag rent blod gissa om jag blev rädd jag kutar till tlf och ringer förlossningen där jag får förklara hur det såg ut och då säjer de att jag helt enkelt får åka in, vilket jag gör. Väl där blir jag undersökt vilket gjorde så förbaskat ont att jag nästan börja böla på riktigt asså, inge kul. Iaf allt det och två smärtsamma undersökningar inom loppet av endast tre dagar för att bli hemskickad åter igen. Det visade sej att det är på g nu på riktigt men att eftersom jag inte har grova värkar än så fick jag åka hem och vila och vänta på kraftiga värkar för att få åka in igen. Så i guess tredje gången gillt eller....


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kämpa på! Du kommer att klara det hela galant! Lyssna på BM och slappna av så gott det går - det kommer att gå hur bra som helst! Du är så nära nu efter låååång tids väntan :-)

2009-12-14 @ 08:21:17
URL: http://ronstrom.blogpspot.com
Postat av: Dalma

Shoo! Jag har följt din blogg i evigheter och hoppas allt går bra med lillen när det gäller.. Puss!!

2009-12-14 @ 15:24:40
Postat av: Tania

GRATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIS till din pojkeeeeeeeeeee <3 så jävla underbar

2009-12-16 @ 18:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0