Ont och kul!

Idag har jag haft sååå ont hela dagen kan inte bebis bara komma, eller egentligen är det bra om han håller sej inne iaf en dag till för imorn är det min babyshower och jag har längtat som bara den på den dagen :D!. Jag har varit vaken sen åtta var ju tvungen att åka till pappas jobb och hämta den fina prinsess tårtan(min favvo tårta) han gjort till mej till min babyshower imorn plus så fick jag massa lussebullar oxå, ni förstår pappa jobbar nämligen på ett bageri :D! Så idag har jag massa att göra måste åka in till stan och köpa sista julklapparna och sen handla massa till imorn. Imorn ska bli så kuul massa fina kort ska tas, nu innan magen försvinner för just nu är den verkligen bamseee stor :D. MKt att göra både idag och imorn men kul ska det bli!

P.S. jag ska lägga in lite mag bilder senare kanske om jag hinner har tagit ett par stycken redan nu!


Vecka 39 och jag dööör, min kropp känns som en klump och det känns som om jag går runt och bär på kassar fulla med sten i, usch vad tungt det är just nu, det är verkligen obeskrivligt tungt, man måste uppleva det själv för att riktigt förstå hur tungt det är. Dessutom går jag som en gammal gubbe, en rullator skulle sitta bra just nu! :D

Aja nu måste jag kila iväg och göra alla mina grejer innan det blir sent! Piiis!


Kommentarer
Postat av: anna som väntar på mars

tolv dagar!!!!!!!!! på din babystrology men faaaaan va skönt du e snart klar! jag börjar bli så uttråkad på det här.....

2009-12-06 @ 20:59:18
Postat av: Jen

Hehe jag vet, och jag förstår dej till hundra jag e suuper trött!

2009-12-06 @ 23:01:41
URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Pety

nu får din bebis ta å komma tycker jag :D

2009-12-07 @ 00:05:31
URL: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0