Mellandags rea!

Igår så åkte vi till skärholmen centrum, var ju tvungen att checkain årets mellandags rea. Rean var inte ok nästan bara tant kläder typ, allt det det snygga var inte på rea, så visst köpte jag grejer, men inte minsta lilla grej av det jag köpte var på rea, typiskt.
Jag köpte iaf en nyårs outfit till Yoel, ur gullig jag doog :)! Sen var jag ju tvungen att unna mamma Jen något oxå :P, såjag köpte ett par skiit snygga högklackade skor som jag velat ha år och dar, ibland måste man vara snäll mot sej själv :D. Blev lite andra grejer oxå men inget viktigt att skriva om :P.

To diee foor!


Nu kan min pojk vara stilig på nyår :D!
(Klicka för större)
 


Kommentarer
Postat av: joanna

varldens SOTASTE outfit till Yoel... jag dooor!!



Dina skor var oxa heta. <3

2009-12-29 @ 23:16:19
URL: http://joannasdagar.blogg.se/
Postat av: D

Sjukt snygga skor! Vart är dom köpta?

2009-12-30 @ 15:07:46
Postat av: Jen

Taack :) de är köpta på din sko!

2009-12-30 @ 20:27:38
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0