Love it!

Vad gäller ammning så har allt gått prima jag har mjölk så att det räcker åt 50 barn :P och Yoel äter som bara den, vilket e super,allt prima som sagt. Det enda problemet jag haft är att mina bröstvårtor gör så fruktansvärt ont, så pass ont att jag inatt nästan börja böla när det var ätdags för min son. Iaf jag tänkte nä så här kan jag inte ha det, nån lösning måste det finnas!
Då kom jag på att jag på min babyshower fick en ammningsnapp, och det var värt att prova iaf, det står ju på den att den funkar när man har ömma bröstvårtor, perfecto, mitt fall ju! Jag prova iaf den och Yoel tog den på en gång utan problem och det gjorde inte ont, yees äntligen tänkte jag, vilken jädra tuur! Så hurra för ammnings nappen bästa uppfinningen eveeer :D! Nu kan jag njuta av ammningen som man ska!

Love it!


Kommentarer
Postat av: Joanna FP

om din kommentar pa min blogg...hahahaha ja gud jag vet men jag vagar iiinte!! hahahaha jag kanske gor det... :P

2009-12-27 @ 19:48:26
URL: http://joannasdagar.blogg.se/
Postat av: Pety

amningsnapp is the shit! de hade jag oxå :)

2009-12-28 @ 18:59:49
URL: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0