Hinner man...

Ja nu med en bebbe i mitt liv så hinner jag knappt skriva, in fact just nu sitter jag och skriver med en hand för i den andra ligger min priins, och det går inte direkt snabbt att skriva kan jag säja :).

Iaf igår var vi på middag hos Maia´s bror Daniel som fyllde år och det var super trevligt och min ögonsten var center of attraction hela kvällen :D!

Igår fick det bli hans baseball dräkt :)



Morbror & Guldklimpen!
 

Vacker stund med mitt hjärta <3


Idag var bvc på hembesök och vägde min lille. När han föddes vägde han 3220g och var 50 cm lång. Sen efter bb fick han ner till 3000g, men på huddinge återbesöket så hade han gått upp till 3070g :). Och idag när de vägde honom så vägde han 3200g, han lägger på sej bra mitt hjärte gryn <3. Idag fick jag hem hans fyra sista i person nummret, nu e han svensk medborgare :D.

Idag <3


Kommentarer
Postat av: Pety

men aaaaaaaaawwwww lilla babyyy så sööt :D <3

2009-12-22 @ 13:33:38
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: Shannon

Guuud va han liknar profeta på sista bilden!!!

2009-12-22 @ 18:36:34
URL: http://bigmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej är du och Yoels pappa tillsammans? =)

2009-12-22 @ 20:42:34
Postat av: Pappan till barnet

ja vi är tillsammans, men vi bor inte ihop. Jag har ju en son från ett tidigare förhållande så vi söker större lägenhet.

2009-12-23 @ 19:12:31
URL: http://bigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0