Babyshoweeer!

Precis nyss när jag blev klar med mitt senaste inlägg om skötbordet så fick jag de fina bilderna :D!
So here it gooes!


Fina blöjtårtan jag fick av Shannon <3!



Syrran, Jag & Danne (jag vet att han har typ en stång mellan benen, ignorera det :P). Och sen är det Maia och jag <3!
(klicka för större)
   

Endast kärlek! 15 års vänskap <3.


Läser upp roliga saker tjejorna skrev på korten :). Och present öppnande!
(klicka för större)
       


Charlies änglar :D, en gravid sådan :P!
(klicka för större)
  


Maia kör en venezuela pose med min fina tårta :). Sen är det Maia all oover me och Brorsan och Noria som tävlar på guitarr hero :)!
(klicka för större)
     

Den super fina tårtan som min finaste pappa gjorde till mej! <3
(klicka för större)



Och slutligen allt det fina jag fick! <3. Plus en gips tavla för min lille pojk där jag kan göra avtryck på hans fötter eller händer, men glömde fota den, glömde även fota lite vagn leksaker jag fick plus ett vagn täcke och vagn kudde i blått och vitt med hjärtan på :)! Jusste de små bollarna på bild nr fem är små strumpor :)!

(klicka för större)
      



Finare babyshower får man leta efter! <3



Kommentarer
Postat av: Joanna

guuuud vad fint allting! Blir nastan tarogd har... Onskar att jag hade varit dar. :(



mamma dog for bilden med shannon och dig, men den ar verkligen fin.

Mamma ba jaa lilla gubben nar hon sag alla klader, och nar hon sag dig oxa ba jaaa lilla stumpan vad fin hon ar... hehe... maia ar het halsa henne det... ni ar alla skitfina verkligen! Alskar eeeer!

2009-12-09 @ 01:08:30
URL: http://joannasdagar.blogg.se/
Postat av: Jen

Hehe ja jag vet jag blev suuuper näjd med den bilden :)! Ja det enda som fattades var du faktiskt! <333

2009-12-09 @ 13:12:03
URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Ah roligt med babyshower! :D

2009-12-09 @ 15:10:13
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0