Så snabb vändning!

Idag har det hänt rätt så mkt på bara 24 timmar det är helt sjukt hur något kan vara normalt en dag och den andra dagen heeelt annorlunda.
Idag iaf så låg jag hemma hos syrran (där jag bor ihop med henne) och så helt plötsigt ringer hon mej och samtalet börja perfekt och normalt, men slutade med att vi tjaffsa och det ena ledde till det andra och jag insåg att det nog var bättre att jag tog mitt pick och pack och flyttade! Så jag tänkte amen då flyttar jag självklart hem till pappa igen, men samtidigt kändes det för jävligt jag vill ju verkligen inte bo hemma, inte igen. När man väl blivit självständig så e det svårt att återgå till att bo med föräldrarna igen, det kändes inte rätt liksom. Men jag hade inge val så fick det bli tills vidare iaf!

Tjejerna bestämde sej för att vi skulle göra nå kul så det blev grillning i en park här i området som heter stamparken, Claudia, Noria, Tom, Elena, Rita och jag blev det som bosatte oss på bänkarna för att äta flintastek m potatis sallad och baguette, muums. När vi alla satt där så gick jag bort en stund till gungorna behövde tänka lite över min drastiska beslut och hur jag ska göra nu, då kom Rita och gjorde mej sällsakp, hon frågade hur det var med mej och då började jag ösa fram allt som hänt mej under dagen och berättade för henne hur bekymrad jag kände mej. Rita sa utan att tänka tanken men bo med mej då tills vidare vi kan bli roommates, skämtade hon till det hela lite. Jag sa till henne jag vet inte Rita men hon sa jo Jen asså det blir jätte bra det är alltid en början till din självständighet och jag kunde inte hålla med mer. Det blev ett faktum jag ska flytta in hos Rita! Så jag kom hem till pappa och berättade och han sa bara, så länge du mår bra och det gör jag verkligen till 100%. Sen därifrån blir det lättare att söka eget kanske till och med tillsammans med Rita!

Så imorn bär det först av till mördavårdscentralen för mitt BM möte sen hem till syrran och packa alla mina grejer och sedan ska pappa skjutsa mej till mitt nya hem :D, ska bli suuuper! Aja peace!








OuT/J

Dagens låt - A womens worth  - Alicia Keys!

Kommentarer
Postat av: Pety

gå in på babycenter.com tror jag att det är, och bli medlem där. fyll i uppgifter om din graviditet, osv.. sen kommer det automatiskt brev till din mail varje vecka :D fett mysigt faktiskt.



www.forsakringskassan.se där ska du hitta rätt mkt om det iaf :D mammapennningen alltså, jag tyckte det var skitsvårt att förstå sig på först, jag är galet trög.. men det sjunker i efter ett tag :)



Kraam

2009-08-13 @ 14:39:11
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Pety

justja angående vårat snack om namnbetydelse å sådära.. så idag upptäckte jag att låten som jag å min kille har som "våran" låt, artisten heter ju Juan Gabriel!! så det passar ännu mer att våran son skulle heta Gabriel :P

2009-08-13 @ 22:44:54
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: J

skulle inte du fixa silikon tuttar?? det är väl rätt vanligt och billigt i sydamerika



ha d bra !

2009-08-16 @ 12:37:38
Postat av: Anonym

Svar till J: jo det skulle jag men det blev lite annorlunda nu när jag blev gravid

2009-08-16 @ 18:56:05
Postat av: Jen

Svar till pety: åh Juan Gabriel är det låten asi fue eller det är låten jag älskar :D med honom finns flera bra låtar iaf

2009-08-17 @ 14:06:32
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0