Lite olika

Har inte skrivit på ett tag för det har varit så mkt flyttande hit och dit för mej men nu har pappa bestämt sej för att han vill ha mej hemma igen, så det blir min sista flyttning. Han ringde mej igår och sa att nu får det vara nog du ska bo hemma och så e det bara sen när du har fött så köper jag en lägenhet till dej men nu är det hemma hos mej som gäller så det är super sköönt att han sa så!!

Bjuder på tre mysiga bilder två från en stranddag med familjen och co på smedis och en på min och tjejernas maräng swiss dag, läs mer om den i Tvillingarnas blogg :D!










OuT/ J

Kommentarer
Postat av: Åssita

Wow - vilka snygga människor det var på bilden.Speciellt de små söta....

Hahah - tack för den dagen, mina barn hade jättemysigt!

2009-08-17 @ 10:33:31
URL: http://ronstrom.blogspot.com
Postat av: Jen

Hehe jag vet de är underbara :)

2009-08-17 @ 14:04:29
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0