Las Diablas <3!

Här är mina senaste dagar i bilder med tjejerna! <3


HIt me baby one more time!:P påväg hem till mej!



Ute på bravader :D, Fadde & jag!


Mysig och solig dag på Mälarpaviljongen med Claudia <3


Gott åt vi :D


Blev även efterrätt!



Mälarpaviljongen med tjejerna!


Baby och jag delar på en jordgubb :D


Goda drinkar, en minus alkohol såklart :)!


Babes <33


Vår sötnos Sebbe var även han på plats :D<3


Alien el Noria?!? :P


Våra fina gröna drinkar + Sebbes halv druckna öl :)


La cheerleada! :) <33


Cosmo med A - game!


I väntan på att filmen kollisoner i kosmos ska börja, som by the way var tu huhuhu uung, jag och Noria var såå impade:D!


Sen blev det lite posande utanför


Sen ville Valle oxå vara med, men det blev lite fel, ingen hann posa :P


Nu så... eller...


Vi gav upp :P


Biggie med sin lilla apa hängandes :D, gulligt!


Amina & Faduma, dom bästa <33


True friendshiip <33


Disneys magiska målarlåda :D


Noria & Ritas fina tattoo!


MIna dagar i bilder.... :D

Dagens låt - I wanna be where you are - 50cent & MJ!

Kommentarer
Postat av: Faduma

Våra älsklingar <3<3

2009-08-04 @ 13:40:29
URL: http://crazyncool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0