Nu ska vi se här....

JAG ÄR:
Blyg:
Nej, inte speciellt, ibland kanske.
Smart: Kanske inte så himla allmänbildad men annars så :D
Långsam: På att stiga upp på morgonen
Stressad: Om jag befinner mej i en sådan situation
Tålmodig: För det mesta, not.
Djup: Poet på en annan nivå, haha
Öppen: Nej asså jag har inte haft sex såå mkt. (hoppas ni fattar att jag skämtar)
Ärlig: För det mesta :P
Positiv: Det enda jag är!
Rolig: Största komikern. Folk dööör för mej :D!
Ansvarsfull: AA grovt, så viktigt för mej.

JAG HAR
Svikit en kompis:
Find me guilty
Förlorat en bästa vän: Yes
Sagt att jag älskar en kompis: Yes
Sovit med en killkompis: Men sluuutaaa men ja då
Sovit med en tjejkompis: Yes men det var inte lika bra som att sova hos killkompisen, know what i mean jelly bean ;)
Pussat en av samma kön: Yes, and i liked it, hope my boyfriend don't mind it, oopps!
Slagit en kompis: Aa när jag var vata loca jag fukka ur för min kompis ville sno mitt bästis halsband!
En kompis som vet allt: Yes och det är INTE Shannon, ha what do you say now, biaatch!
Berättat hemligheter: Yes, avslöjat oxå hahaha!

JAG HAR
Blivit sårad:
Yes, här tänker jag minnsan inte vara rolig!
Haft stadigt förhållande: Aa med ett fetto! haha
Krossat någons hjärta: Yes, cuz i'm a motcha fucking P.I.M.P
Gett någon ditt hjärta: Nej cook äckligt blod överallt
"Playat" någon: Haha aa
Sagt att jag älskar någon och menat det: Räknas min spegelbild? Skoja bara såklart!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Så grov e jag inte!
Varit otrogen: Yes, och han förtjänade det!

FAVORIT:
Låt just nu:
I'll never break your heart - BBboys! haha i love them!
Pryl: Allt materiellt, jag e prylkåt, men just nu e det mest min mobil.
Film: Så grooovt Sweeney Todd just nu iaf
Bok: Knappt lovlig, så som jag e ;)
Lärare i skolan: Elizabeth, tills hon gav mej ig, hora!
Plats: Venezuela ingen snack om saken!
Frukt: Aa men i sånna fall jordgubbar och vindruvor allt annat kliar bara.
Dricka: Vadå kan man gilla nåt annat än Coca-Cola, beroende på en annan nivå!
Ha på mej: Blå mjukis med grön t-shirt, och bruna strumpor, och finnar om det räknas :P

JAG HAR
Opererat mig: Snart så, Snart så
Cyklat omkull: Aa och fick trauma, aldrig mer rört en cykel fii fan!
Sjungit i duschen: Jaa, det har jag väl fast mest i venezuela.
Hoppat bungyjump: Vill men ändå inte!
Fobi för något: Äckel mögel och äckel ormar, lömska grejer de där ormarna!
Sett någon dö: Vadå vem har golat på mej?
Varit på begravning: Aldrig, pallar inte med döda människor.
Sagt att jag hatar någon: Ja, många ggr

LIVET:
Svart eller vitt: Vitt såklart det e mej vi talar om, allt e ljust i mitt liv!
Skriva eller tala: Både och va fan!
Öl eller cider: Cider faktiskt, men Öl utomlands!
Nagelbitare: Nej men har försökt haha
Mobil eller ipod: Svårt....
Snygg eller charmig: Både och fi fan!
Lösgodis eller choklad: Lösgodis, lätt!
Frukt eller grönsaker: Svårt asså.
Film eller serie: Film, för då får man se allt som händer på en gång.
Festa eller softa: Softa i det tråkiga landet Sverige där utelivet e skiit, men festa utomlands!
Sommar eller vinter: Driver du, hur kan man ens fråga nåt sånt
Fredag eller lördag: Lördag i guess, men fredag e det bra tv :D
Ljus eller lampa: Lampa, ljus smälter ju för fan.
Kärlek eller vänskap: pallar inte med sånt haha skoja båda faktiskt,

Aja i'm Out/ J


Kommentarer
Postat av: Maria Din FAVORIT!

Hahaha jennifer du är cok dum.. Alla dina svar var sjuka, garvade på alla för hörde i mitt huvud hur du och svarade och tyckte du var fett roooolig! :D

2008-09-12 @ 10:45:01
Postat av: Jennifer

Aa jag e coook skööön

2008-09-13 @ 15:37:09
URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha jag vet jag e coook skön

2008-09-13 @ 16:46:21
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0