Sambos <3

Hallå i stugan! :P

Sen den femte sept till idag har jag och shannon varit sambos va har haft det så underbart, lagat mat varje dag hehe köttbullar m potatismos, the thing! Vi skulle må bra ihop i en lägenhet för vi klarade oss på 140 kr en hel vecka till mat och så, e vi grymma or what!

Måste ba berätta igår när vi var på väg hem på kvällen så var Shannon så otroligt kissnödig så när vi gick av bussen så sa hon att hon måste kissa och det e nu hon pallade inte vänta, var för kissnödig. Så hon sätter sej mitt på vägen typ och kissar och jag fick lust att ta kort för hon såg så liten ut där hon satt och tömde blåsan :P, så vad jag gör är att jag tar upp min mobil för att ta kort på henne och hon märker inte det, så när flashen på min mobil tänds så flyger hon upp halvt kissande (och e nästan på väg att dra upp byxorna) och skriker abooo aina. Jag dooog av garv i typ en timme för hon trodde verkligen att det var polisen som kom med sina ficklampor och skulle ge henne böter  för att hon kissa på en offentlig plats, jävla blatte asså! Men jag fick mej mer än ett gott skratt iaf :D!

Jag och Shannon vi är som natt & hmm lite senare på natten, vi går så bra ihop älskar dej min ögonsten!

Har varit skiiit gulligt att vakna upp till pussar och kramar varje dag av nathaniel, min gullunge <3. Vi har våra stunder då vi bråkar (vet att jag snackar om en ettåring men vad?!?!:P) men vi älskar varann för det mesta. Igår när vi låg och sov så prata han i sömnen han lyfte upp armen mot taket och ba: - titta, haha jag och shannon dooog, hur söt får man bli.

Iaf vi har haft en underbar vecka och imorn den 13 sept fyller jag år ska fira här hos mej med middag och dricka, längtar verkligen älskar att fylla år, ååååhhhh! <3

Aja det var allt pussss!

OuT/ J

Veckans Låt: I'll never break your heart - BBboys :)!

Vår sista natt ihop :) med lillen sovandes mellan oss<3

Kommentarer
Postat av: Shannon

Underbar vecka bejbi! Love you LOADS!<33

2008-09-13 @ 10:49:47
URL: http://bigmamma.blogg.se/
Postat av: Shannon

va du tvungen o ta den ända bilden där vi inte är glada utan cok allvarliga o leker heeeelt serriga.

2008-09-13 @ 15:18:40
URL: http://bigmamma.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Såklart! :D

2008-09-14 @ 12:00:40
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0