....

Jag ska på syn kontroll så fort jag har kommit till venezuela, så jag var tvungen att testa Marias glasögon för att få en bild på hur jag skulle eller kommer att se ut när jag fått glasögon, fast observera det kommer endast vara läs glasögon!

Jag jobbar för fullt nu innan jag åker, så att jag har pengarna jag vill ha exakt. Jag oroar mej smått för fick pengaran men jag vet att det löser sej annars e allt annat bra för bröst pengarna e gott som klara, och beredda att användas :D. Sen ska jag snart köpa ipod touch, jag dööör av längtan.

Snart när som helst så får jag mina fyra bring it on filmer som jag så gärna vill ha, de får jag i utbyte av ett cigg pkt till Brandy hehehe, bra deal faktiskt :D.

Annars flyter allt på som det ska, målet är nära snart bara två veckor kvar längtan e olidlig nu. Nackdelen med att åka e nog saknaden av en antal människor men annars finns det nog inte fler nackdelar, speciellt inte nu när kalla vädret kryper in, usch, blää!

Idag fyller syrran Josselin år så jag ska ta ledigt från jobbet och fira henne, hon blir hela 32 år shiit, hehe:). Aja i'm out!

Här e lite olika vardags bilder, för lite uppdatering innan mina födelsedags bilder kommer upp har inte fått sladden än till kameran som jag by the way fick på min b-day :).

Påväg till bio för att se the guru, som by the way e coook roooliiig!






















                                                                                                Mina otroligt vackra nya skor som jag dööör för!


















Shannons försök att återuppleva vår brandom ihop! Jag, inte lika förtjust i iden! :P





































                                                                                    Min lilla spermie<3!


































Jag på jobbet m en mysig kopp varm choklad :D!






































                                                                                Maria at work :D!



































Jag, Glasögon, ja? nej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0