Men vadå du jobbade ju!

Igår när jag kom hem efter en super lång dag (både på jobbet och överhuvudtaget). Jag kommer hem och e döds hungrig går fram till mat bordet där det står en tallrik då tänkte jag yes mat. När jag lyfter på tallriken så ere bara en ytterst liten bit spansk tortilla, öppnar kylskåpet och ser två bamse bitar.
Jag går och säjer till pappa att jag ska äta en av de bitarna, då säjer han nej det e mina till imorn på jobbet, jag: a men det finns ju ingen mat och jag e super hungrig! Det var då han sa den mest elakaste kommentar han kunde säja: a men vadå du jobbade ju, du var inte här när vi gjorde den! Aha ok så nu måste jag ringa och paxa maten för att han ska spara till mej, ilskan steg men skit samma, knäckebröd fick duga!


Förutom sånna små detaljer så mår jag prima trots att jag precis blivit lurad på mitt abonnemang och fick hem en räkning på 2200:-, som jag inte kan betala, men men. Det e ingen som helst idé att gå runt och tjura och böla, det tar inte bort räkningen, så jag e glad och försöker att inte tänka på det bara.

Idag började jag jobba nio på morgonen, Maria skulle ha jobbat med mej men hon var för trött, svikare brukar man kalla sånna :P haha. Nej men iaf så jag gick och jobbade själv och höll på att dö av tråkighet, men sen när jag fick sluta vid tre så var jag heeelt nöjd:D! Jag åkte och mötte mamma sen åkte vi hem till mej för att hon skulle hjälpa mej förbereda min packning inför resan :) som by the way faller in på söndag, sooo happpyyy! Efter det så kom vi fram till att jag måste betala för en extra väska för jag har grovt övervikt på båda väskorna, men men a women is gotta do, what a women's gotta do!

Vid sju lämnade jag mami vid bussen sen tagga jag till Shannon, där vi titta på bland annat idol/top model sen grey's anatomy, superb. :).


Snart smäller det, snart åker jag, ska blir så jävla kuuul. Träffa Joanna igen, my goood längtan tar koool på mej fan!
Det enda e människorna jag lämnar kvar det kommer bli jobbigt, men vafan man kan inte ha hela kakan och äta upp den, eller kan man?!`

Iaf VENEZUELA & BOOBIIES here i come:D!


Veckans låt: Pop goes my heart :P - Vill inte ens nämna vem som sjunger!


Mina älskade små själar, som jag kommer få sakna tills mitt hjärta ramlar ner och krälar!<3
-Minus Joanna hahha, henne träffar jag ju:)


Kommentarer
Postat av: maia

Babeeeeeee!!!

inte en sekund har du ägnat dig åt att blogga sen du landade.. hmmm!!

sakanr dig fett, kommer på saker som du borde varit här och så och så... Jag vert att du njuter massor nu.. nu e det bara åtta dagar till jag åker!! =))

blogga eller något så jag vet hur du har det!



love you mucho mas!

2008-10-13 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0