Don't cry for me Sweden!

Nu smäller det! om några timmar beger jag mej av till flygplatsen, guuud va pirrigt det känns.

Ikväll e jag i portugal liksom och just nu sitter jag här vid datan i Sverige, sjukt!

Kommer sakna Shannon, Joan, Josse, Maia, Maria, Noria och resten av familjen like hell, men samtidigt där borta väntar ju Joanna min kära på mej :D<3.
'
Längtar så grovt för att få träffa Joanna, ser verkligen fram emot det big time <3.

Aja skriver när jag kan igen, dvs när jag hittar ett internet café i Venezuela. Puuuuusssss don't cry for me Sweden :P!

Next Stop - Venezuela here i come!


Veckans låt - Things i've seen - Spooks!


OuT/J

Kommentarer
Postat av: Shannon

Saknar dig så otroligt mycket älskling :'( har verkligen insett nu att du inte är här.. de inge kul. fan.. ååh usch orkar inte. gråter som en hora. idag va det DH o jag skulle ringa dig o säga att vi skulle se tillsammans o köpa våra chips o ha mys kväll som vi alltid har då dom säger "du har för lite pengar" o jag insåg att jusste du har telenor.. sen kom jag på jusste du är inte ens här :'( ååååh! älskar dig o saknar dig så jääävla mycket!! vill verkligen ha dig här

2008-10-07 @ 23:23:49
URL: http://bigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0