Allting fran inget till nastan allt!

Vart ska jag borja?!? Forst och framst sa vet jag att jag e keff pa uppdatering men eftersom jag namnt tidigare har jag ej tillgang till data hemma sa jag kan inte direkt ga in pa internet varje dag nar jag vill, men men.

Jag kan ju borja med att for ungefar tva veckor sen sa kom Joseph och hamta mej, Joanna och Jefri och vi akte till stranden och drack och hade det as kuuuul faktiskt, vi kom hem runt atta pa morgonen nasta dag sten doooda! Dagen efter korde vi pa det gamla vanliga och titta pa filmer :P hehe.

Pa veckan gjorde vi inte sa mkt utan att Jefri gick ner till sina kompisar och chilla med de medans Joanna och jag bara lag hemma och typ titta pa tv. Da hande nat, Joanna fick ett mess av Jefri dar han sa att han hade blivit kompis med en kille som kallas Seven men heter Daniel, iaf han sa att han var perfekt for mej och att jag maste traffa honom. Vi bestamde oss for att ga ut pa torsdagen samma vecka (det har var typ tisdag) eftersom att har i Venezuela e det ''ladies night'' pa torsdagar och allt e gratis, det var planerat att bli perfekt!

Torsdagen kom och jag som vanligt me mina illamaende och inte ma bra sa jag tacka nej och da gick joanna och jefri ut sjalva istallet. Sjalv stanna jag bara hemma och tyckte synd om mej sjalv och kolla pa walk the line super film faktiskt :D. De kom hem vid fem tiden och da deckade vi allihopa.

Varje dag sa vi ok Jennifer idag ska du traffa seven men antingen kunde inte jag eller sa kunde inte han. Till slut sa jag till Joanna det e helt enkelt inte ment to be, hon ba sluuuta det ere visst.

Sa kom dagen jag och joanna skulle ga och kopa nagellack och da traffa vi honom jag svimma och dog han var asss soooot, och han e rappare har egen skiva och grejer hahha, nej men jag dooog.

Sa han rappade lite till mej och jag blev helt till mej han var verkligen duktig , allt jag gjorde var att kolla pa joanna och le :D. Igar gick vi pa bio och sag Saw fem den var faktiskt inte lika bra som de andra men den var ok, och sa hade jag seven brevid mej sa jag kunde vila ogonen pa nat fint da och da :D. Iaf imorn ska vi ut och parta loss far se hur det turns out to be :d Hoppas bra.

aja ska tagga nu im OuT/ J

Veckans lat: Fuera del planeta - Randy! basta oxa!

P.s jag har piercat mej i underlappen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0