Tråkigt men penga behov

Skulle ha jobbat idag men blev inget för jag palla verkligen inte, nu har jag bestämt mej jag ska sluta eller säja upp mej, på lördag smäller det då säjer jag upp mej från skit jobbet. Jag ska börja jobba med josse istället kan ju inte gå runt och vara arbetslös för länge måste ju ha mina pengar till mina bröst och min resa of course :). Tråkigt att jobba ivilket fall som helst men penga behov komemr först!

Hela helgen sov jag hos Shannon det var super mysigt faktiskt tittade på film och sånt riktigt  WAY BAAACK! hehe, nej men det var faktiskt mysigt, vi har så kul ihop vi två :).

På lördagen hade jag min första hudvårdsklass som jag tidigare har nämt och det gick jättebra jag sålde till nästan alla förutom de som har dålig ekonomi hehe :P, you know what i mean you know what i mean baby ;) (bara Shannon som fattar :P). Iaf sen gick jag hem till Shannon och käka och umgicks helt enkelt.

Igår åkte jag hem till joan och var där med honom och maia, vi titta på planet earth och käka sen decka vi. Imorse gick jag tidigare till skolan än väntat för jag skulle hinna göra klart några arbeten och det gick bra faktiskt. Sen gick jag till bibloteket för att låna en ny katarina von bredow bok men den fanns inte så jag var tvungen att låna en annan som heter typ Cathys bok, lite skum men verkar som om den kan bli bra lite längre fram.

Idag ska jag till joan och chilla sen inte göra så mkt mer faktiskt, ta det lugnt bara hemma hos honom helt enkelt. Gud måste verkligen plugga har tre prov på fredag, jobbigt men samtidigt mitt fel, så går det när man skolkar, dumma jag.

Snart ere student dax då e det slut på allt det där skööönt som fan! Näe nu ska jag ringa joan och kolla om jag kan åka dit nu, Peace Ouuut!

Veckans låt: No one - Alicia Keys!



Bra helg med S <3

image23

Kommentarer
Postat av: Shannon

Hahahahaha WAYBACK! hahahahaha dålig ekonomi, kärringhora jag är

2008-05-20 @ 01:09:27
URL: http://bigmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

hahahaha jag vet :D

2008-05-20 @ 16:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0