Icke sa nicke!

OK nu har jag spelat viktig och inte skrivit på år och dar, men nu är det dags att fylla denna blogg med bokstäver igen.Jag fattar inte ens vrf jag aldrig skriver jag älskar att sitta vad datorn men gör aldrig det för att jag har inget att göra när jag väl sitter här, så nu ska jag sitta här nästan varje dag och änga mej åt blogg skriveri :).

Vi kan väl börja med att den 7 april kom jag hem från Venezuela, och hur kändes det, jo det kändes till en början väldigt jobbigt mkt saknad och lämna mitt land, men samtidigt kom jag hem till en massa positivitet och det var iaf lite mer annorlunda en sist när jag kom hem och allt bara var så himla deprimerande.

Första dagarna skolkade jag från skolan orkade inte riktigt ta mej dit på en gång, för, för det första var jag inte brun glömde typ sola hehe och för det andra var jag dö trött. Men på torsdagen tog jag mej till skolan tillslut ändå och det var väl kul att träffa alla igen det kändes skit konstigt att se alla igen efter en sån lång tid. Spenderade många av mina första dagar hemma hos joan, brorsan och tittade på film, umgicks och sånt, alltid kul!Träffade min kära vän Shannon och hennes gullunge som jag by the way vill äta upp:).

Tänkte klämma in lite kort om mina sista veckor i Venezuela nu. Få se här Joanna skaffade sej sitt livs kärlek typ han heter Jefferson( hehe vet att det låter som ett efternamn men i mitt konstiga land kan man heta så:P) så vi tre gick till Catia som om ni läst min blogg förut vet att det är förorten där typ hela min familj bor, iaf vi var där och festade lite med vår kusin Marlin som fyllde år och gissa vem som dök upp med sin nya ''flickvän'' jo Luis! Han bara dök upp med henne utan att ha minsta lilla skam i kroppen, totalt medveten om att jag knappt en vecka innan förklarade att det var honom jag hade valt att leva mitt liv med, honom jag ville ha mitt första barn med. Men jag spelade totalt dum och som om inget hänt jag dansade drack och sjöng glatt, ingenting i världen kunde störa mej, och alla min kusiner sa fan va stark du är jennifer jag skulle aldrig klara av det. Det handlade nog mer om att jag hanterar min sorg så jag låtsas som om inget fast mina ögon och tankar hela tiden var riktade mot hans håll. Jag ville döda honom, jag hatade honom! Tre dagar senare åkte jag hem till Sverige, utan förklaring utan något, jag har för mkt stolthet och ansåg att det inte var riktigt min uppgift att söka upp honom, så jag lät det vara. Många skulle kalla mej dum, men jag tycker att jag inte kan ha agerat smartare.

Sista veckorna, hm jag hade det kul och fukkade ur riktigt rejält bara för att njuta va mina sista veckor, och jag hade ju precis blivit dumpad och allt.

Här hemma nu har jag jätte mkt i ´skolan allt jag längtar till just nu är min kära studentdet betyder no more school och det behöver jag, har till och med fått munsår av att jag stressat så mkt senaste tiden i skolan.

Just nu ska jag jobba hårt har festat för mkt med claudia och måste  ta det lungt nu och jobba och tjäna penger, i need! Ska spendera mkt av min tid med Shannon och N oxå vill det så gärna, det är min favoriter de två- - kärleek<3!

Joanna ska stanna i Venezuela nu och det har jag accepterat jag förstår henne ska ändå dit i sept så nu längtar jag ännu mer saknar henne något otorligt <3.

Idag har jag inte gjort så mkt varit i skolan och varit på ännu en arbetsintervju på ett tlf jobb som jag vet att jag kommer att få de verkade gilla mej :). Sen har jag varit och käkat med Shannon, N och titti mysigt. Imorn ska jag jobba på ett annat tlf jobb, usch orkar inte men men, vill man va rik så måste man. På söndag har jag min första klass i hudvård ska bli spännande och kul, jobbar ju även som hudvårds konsult :) för er som inte vet. Så klar med detta inlägg!

Aja peace out ska absolut skriva ofta nu pusssss!

Out/ J

Veckans låt: No air  - Jordan Sparks ft Chris Brown-  grymt bra!

P.s inlägget heter icke sa nicke för att jag nu måste börja skriva hehe :P.

Rekommendation: The secret kolla på den och lev efter den!


Kommentarer
Postat av: Shannon

Jag kommer göra sverige till ett stort hav när du åker! Fan för dig och Joanna, nu liksom NUU när allt är som det SKA VARA! När allt är PERFEKT OLD TIMES!!! fan piniiii :'( Pappa for maj ar du döööd!!

2008-05-10 @ 00:01:12
URL: http://bigmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0