Dagarna e räknade!

Nu är det inte mycket kvar tills jag tar min kära och efterlängtade student, dagarna e räknade.

Inte mkt skola kvar heller bara måndag och fredag nästa vecka för vi e lediga tisdag, onsdag, torsdag och sen veckan därpå e det studenten som gäller :D.

I veckan har jag få se här i tisdags så sov jag hemma hos Shannon i Jordbro, det vaqr jätte mysigt kändes nästan som att vi bodde ihop hehe. Vi titta på Desperate Housewives och käka som vanligt :). Sen nästa dag gick jag upp tidigt och tog bussen till skolan. I skolan gjorde jag klart alla mina arbeten som jag låg efter med vilket kändes väldigt bra faktiskt, sen drog jag hem till mej med  Maria för vi skulle dricka och fixa oss till elina och emelies skiva.

Meningen var att vi skulle vara utklädda till punkare men efter många ombyten blev det inte av vi kände oss inte bekväma. Vi drog på oss fina klänningar istället och tog på oss tiaror och sa att vi var prom queens :D. Jag var jätte full så tänker inte kommentera mer om nattens gång för jag kan ju säja så här var så full att jag ramla ett antal ggr, det säjer väl allt!

Torsdagen var jag som tur ledig från skolan så jag gick och gjorde mina naglar mer bakis än någonsin och sen åkte jag hem till ÖB och plugga på mina tre religons prov som jag skulle ha på fredagen. Senare på kvällen gick jag på speed dating i farsta strnd med noria och tjejerna, det var faktiskt rätt så kul haha, sen bar det av hemmåt bara. Fredag gjorde jag mina prov och klara de sen tagga jag hem och grilla med pappa,joan och maia, noria oxå :), mysigt mysigt.

Idag ska jag träffa Shannon vi ska umgås lite sen ska jag jobba imorn på mälarpaviljongen. Jusste har inte vågat sagt upp mej än på det andra jobbet hehe, men jag ska nästa vecka jag lovar :P

aja peace out!/ J

Veckans låt: Fortf No One - Alicia Keys

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0