Vuxenliv?!?

                                                             
Studenten e kommen och över, nu e det vuxenliv som tar över! :P


Nu har jag tagit studenten, tog den i onsdags den 4 juni. Det måste ha varit den mest underbaraste dagen i mitt liv har aldrig kännt mej så levande. Fast helt ärligt talat så var jag nog inte speciellt full jag var nog mer full på morgonen sen övergick fyllan till lullig, och framåt kvällen blev jag as packad igen, fast på ett lugnt sätt. Precis som jag ville :).

Utspringet var skit kul för jag skrev och hoppade och fick krama alla mina älskade, sen hoppade jag på flaket med Shannon, Lina och Noria och vi blev såklart dränkta i öl och cider, det var as kul vi fukka ur :). När vi kom fram till t-centralen så började Shannnon( som by the way fukkade ur mest haha) skrika bada! bada! så flaket stannande och släppte av de som ville bada i fontänen vilkert var vi och några till. Vi hoppade iaf in och bada tills shannon börja skrika aina! aina! haha då gick vi därifrån och åkte hem till min mottagning.

Väl hemma så tog alla emot mej här och jag duschade sen så käka vi middag och alla höll jätte fina tal som fick mej att gråta, speciellt Shannons tal för hon stört grina själv så då var det svårt att inte grina. Framåt kvällen fixa vi oss och drog till slutskivan där vi hade as kul, jag fick inviga Shannons första utekväll :). Efteråt åkte vi till Shannon och sov.

Torsdagen tog jag det mest lugnt. På fredagen jobbade jag och det var rätt så coolt för på dagen var det typ inget att göra men sen på kvällen blev det as mkt så vi kom därifrån vid typ två- tre, men men mkt pengar sen. Lördagen hmm umgicks jag m Shannon hemma hos Maia jag satte in bilder på datan och sånt. Sen frmåt kvällen när sötis Nathaniel hade somnat så satt Shannon,Maia, Joan och jag uppe till typ tre och spela buzz det var verkligen as kul vi skratta så mkt för Shannon och Joan tävlade som fan, hehe.  Sen sov jag hos Shannon. Söndag jobbade jag kl fem innan dess var jag bara med Shannon som vanligt :P.

På jobbet var det verkligen dött fanns nada att göra typ inga gäster för det var ju blåsigt och det är ju trots allt en uteservering vid vattnet. Men vid ungefär nio tiden kom Agnes, Emelie och deras kompis Emma och satt där och drack, vilket uppehöll mej en stund för det fanns ju verkligen inget att göra som sagt.  Sen gick tjejerna och vi började att stänga, och slänga ut de sista gästerna. När allt var klart och jag stog och tog en cigg som kom Nikos (en arbetskollega) ut från köket och ba Jennifer kom in, jag ba nej jag har slutat han ba kom bara, så jag gick in i köket och där stog alla som hade jobbat under dagens lopp. Framför sej hade de typ tio vodka shots. Min första tanke var nej jag vägrar de ba komigen vi förtjänar det haha, så vi shotade till och med två shots. Sen mådde jag så dåligt att jag gick och bytte om och så kom Agnes och de igen för de påstod att vi skulle festa.

Vi tralla runt i fridhemsplan en stund sen orka jag inge mer och tog nattbussen hem. När jag gick av bussen i tussmötevägen så mådde jag skiiit, så jag ställde mej och typ halvt spydde i min ensamhet, sen gick jag hem och sov.

På måndagen var det menigen att vi skulle grilla på sjöberget men det blev mest chilla, sola och äta chips typ. Där var vi Jag, Shannon, Nathaniel, Claudio, Sandra, Steffi, Tracy och Mici en stund det var verkligen jätte mysigt och varmt oxå sen gick vi och käka på mc'donalds, hade det verkligen trevligt må jag säja :P. Efteråt gick jag hem till Claudia en stund och var där med tjejerna och snacka skit sen vid elva halv tolv gick jag hem och sov.

Igår var jag på em-tält med Joan och Maia i sandsborg och käka massa grillmat medans vi såg Sverige vinna mot Grekland, det var kull att se alla svennarna skrika och hoppa, hehe. Sen så åkte jag och mötte Shannon för hon skulle sova hos mej, vi var en stund med Maias kompisar i stureby sen gick vi hem till mej och sov, eller vi låg och prata tjejsnack i typ två timmar först :P. Idag ska jag och Shannon till globen alldeles strax för jag ska köpa lite grejer bl.a en ny katarina von bredow bok :) och blond hårfärg, ska nämligen bli blond igen :). Men nu skaj ag gå och duscha så peeeace!

Nu träder Jennifer in och börjar med det man kallar för vuxenliv!


OuT/ J-RFP

P.S. det finns en kille på mitt jobb som jag vill haffa, och jag har redan börjat med den proceduren haha, för jag ska haffa honom dör för honom :P. Aja Peace!

Veckans Låt: Todo me huele a ti - Pedro Arroyo.


Yes I made it!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0