Nytt?!?!

Nu är jag blond igen and i love it :). Alla ger mej jätte mkt komplimanger för det och säjer att det passar mej jätte bra så det är ju alltid ett plus i kanten :P.


Gammal bild när jag e blond, men det e inte så stor skillnad nu!

I onsdags efter att Jag, Shannon och Nathaniel varit i globen och köpt lite grejer så åkte vi hem till mej och chilla, Shannon natta bebis men det gick inge bra för han var på lek humör, så Titta, Shannons mami kom och uppehöll honom medans vi färga mitt hår. Det blev rätt så sent de kom iväg runt elva halv tolv tiden, asså då begqav de sej hemåt. Jag stanna kvar hemma med färgen i håret och satt vid datorn, tills det var dags att tvätta ur färgen. Jag tvättade ur den och gick sedan och la mej för att ringa Joanna och snacka lite. Eller det var meningen att vi skulle snacka i typ fem minuter, bara hälsa lite men det blev typ en timme för vi hade mkt att prata om, egentligen ville jag inte lägga på efter en timme heller men hade inge val för tlf hade inga batterier kvar och den pep hela tiden. Sen somna jag.

Torsdag så vakna jag och det första jag gjorde var att springa fram till spegeln och titta på mitt hår, först var jag missnöjd vile ha ännu blondare. Jag ringde Claudia och fråga om jag kunde få komma hem till henne och platta håret, för då skulle man se helheten lite bättre, så jag gick till henne. Där var Noria så hon fick plattånga det. Under tiden som jag satt där och blev plattad :P, så ringde mami och sa att vi skulle mötas i stan för att sen bli upphämtade av Josse och umgås lite. Jag sminkade mej och åkte in till stan med Claudia som oxå skulle in till stan. När vi kom fram var mamma inte där än så vi gick runt lite och köpte present till Noria som fyllde år nästa dag. Sen gick vi in på in & finn och där hitta jag fyra par skiiit snygga solbrillor för 15 kr st jag köpte de direkt eller jag började med att köpa två av de och tänkte att jag skulle tillbaka i veckan och köpa de andra två. Iaf sen så gick Claudia vidare ensam och jag mötte upp mamma som på sin tur mötte upp josse. Vi åkte i Josses bil till mälarpaviljongen och käka lite, satt där en stund och snacka och umgicks helt enkelt. Efter drygt en timme så åkte vi hem, jag bad Josse att lämna mej hemma i Östberga då jag skulle sova hos Shannon i Jordbro och behövde hämta klader. När jag kom hem hänge jag upp min tvätt som jag glömt bort och sen packade jag lite grejer och skuttade iväg till bussen till årstaberg. Efter typ en timme var jag framme och då tog Jag, Shannon, Claudio och Nathaniel en buss för att åka och handla lite i hanninge, Claudio gick av före för han skulle ut m nån kompis. Vi åkte vidare och handlade lite mat och sånt. När vi kom hem försökte Shannon natta Nathaniel och jag hoppa in i duschen. När jag kom ut märkte jag att det inte gått nå vidare bra för henne för där kröp han runt och lekte hehe. Vi lagade mat och käka sen kom Claudio och då titta vi på dagboken (den e så braaaa, tröttnar aldrig) sen gick vi och la oss och sov.

På fredagen vakna jag rätt så tidigt för jag skulle vara på jobbet elva, jag gick upp fixa mej och så sen bar det av till jobbet. Väl framme på jobbet var det heeelt dött, jag menar det är ju en uteservering och det regnade liksom så jag fick gå efter tre timmar. Jag åkte hem och fixa mej för jag skulle gå på Norias födelsedagsfest i midsommarkransen hemma hos hennes bror. Jag ringde Shannon och fråga om hon ville åka med mej och hon sa aa kom in och möt mej så åker vi från stan. Jag åkte och mötte henne och så åkte vi till Noria. Vi var de första där vi gick runt lite och tittade i den superfina lägenheten som verkligen var fin, vi gick runt bara och beundrade den otroligt fin lägenheten:). Vi firade henne med mat och tårta sen drog hon och några av tjejerna vidare och vi som var tvunga att åka hem gjorde det. Shannon bestämde sej för att sova hos mej det hade blivit försent för henne att åka hem vid tolv. Vi kom hem och jag tog in madrassen i rummet och decka, jobbade på lördag oxå.

Idag har jag bara jobbat och umgåtts med Shannon, ovanligt jag vet. Efter jobbet åkte jag in till stan för att köpa de andra två solglasögonen som jag ville ha sen åkte jag hem till Shannon i Östberga, när vi varit en stund hos henne så ringde Juan och sa att vi skulle komma till honom, (han var nämligen hemma hos mej) han ville delvis träffa oss men mest Nathaniel, så vi gick hem till mej där vi käka med Juan innan han stack till em-tält. När han dragit så skulle Shannon natta Nathaniel och då blev jag så sömnig att jag la mej med de och vi decka alla tre  i typ en och enhalv-två timmar, vi sov verkligen skiit skönt :). När vi vakna så var det dags för Shannon att börja dra sej hemåt så hon klädde på sej och lät pappa leka lite med ungen innan hon la honom i vagnen. Sen gick hon. Och nu sitter jag här och skriver lite nytt i min blogg :). Aja nu ska jag typ ringa Joanna och hänga upp min tvätt. Sen ska jag nog läsa lite har ju köpt en ny katarina von bredow bok:P, sen sova jobbar imorn elva igen usch. Aja Peeeeace!

OuT/ J-R-FP

Veckans låt: Quisas - Rakim y KenY.



Så ser en av mina nya 15krs solbrillor ut, fast mina är svarta.


Kommentarer
Postat av: Shannon

näää tuuullleee !! du har typ krgígat för o få me bilden! så sööt :D

2008-06-14 @ 23:04:53
URL: http://bigmamma.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hahahaha syns det jag kopierade och klistrade i timmar :P

2008-06-17 @ 20:07:16
URL: http://thej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0