Midsommarfirande och Skumt!

Firade midsommar m jobbet i fredags och det var verkligen grymt kul :).
Vi skulle ha varit på tantolunden var det menat men vi förflyttade oss till långholmen istället, där hade vi en bro att springa under om regnet skulle komma :P.

Vi satt där på massa filtar och drack och sånt, vissa spelade fotboll andra bara satt och pratade. Lite senare började det regna så vi förflyttade oss och satte oss under västerbron, vi fick använding av den bron ändå :P. Där satte vi oss och lekte sanning och konsekvens, då när vi precis skulle börja så ringde Shannon mej och jag fick förklara vägen för henne, sen kom hon och satte sej och lekte med Nathaniel och några från mitt jobb som blev totalt kära i honom, medans vi andra lekte sanning och konsekvens, hehe. Ja låt mej inte gå in på några detaljer men det gick vilt till hahahaha. Vid klockan tio halv elva så drog Shannon hem först och sen drog vi som var kvar till nån rave fest i skogen bakom kaknestornet, hehe konstigt i know men men. Vi hamna iaf där och hade det trevligt i guess. Vid ett-halv två så bestämde vi oss för att dra då återstog bara, Jag, Josse, Maria, Patricia, Wagdi och Marcel så vi gick till bussen för att se när den gick. Med tanke på att klockan var halv två så gick det ingen buss därifrån längre så vi fick gå i en timme till Östermalmstorg. Jag fick stå ut med Marcels rappande och rim i den hela timmen, hahaha, nån var less när vi kom fram till tuben :P. Iaf så tog vi tuben och jag och Josse bytte i gullmars till stureby och vi kom hem vid tre då decka vi direkt. Nästa dag skulle jag upp och jobba kl tolv, jag klarade mej var inte speciellt trött av nån konstig anledning, så det gick super på jobbet nästa dag :D.


Igår dagen började bra men slutade skumt må jag säja :P. Pappa fyllde år så jag och Shannon gick hem till mej och firade honom med tårtätande och umgänge m familjen. Senare på kvällen så gick vi hem till Claudia för hon skulle tydligen ha fest. Shannon och Nathaniel åkte hem vid nio tiden och Jag, Clurre och Elena stannade kvar med vårt vin. Noria kom vid elva och satt och drack med oss en stund. Det blev ingen fest för det var en tisdag och alla jobbar ju, är det inte skolan är det jobb som gäller för folk. Så Elena bjöd några killar hon kände, eller hon kände bara en av de men han drog med sej två kompisar. När de kommer, så kommer först den första in han hade på sej utsvängda jeans, noppade ögonbryn och t-shirt instoppad i jeansen, den andra vita utsvängda prassel byxor, röd t-shirt instoppad i de vita byxorna och slisk frisyr och den tredje allmänt för små kläder och tjock. Våra munnar kunde inte stängas vi var i chock tillstånd hur kunde tre personer vara så otroligt fula det var ej möjligt och det blev bara värre för varje kille osm kom inte, usch. Det första Noria sa var jag måste tagga, så hon ba peace! Vi andra var tvunga att stanna, var sociala ett tag sen gick Clurre och jag och la oss, då käka de otroliga fula latinamerikanske killarna upp all mat, råga på allt så var de fräcka oxå. Usch never more, de var dessutom pappor på hög nivå! Det säjer väl allt.

Aja nu måste jag åka ska gå och fixa min nagel som jag tappa på midsommar, hehe. Peeeace!

Till Shannon: That's ok you can be with girls, i like girls, DARLA!!!

Veckans Låt: Tu eres un sueño - Wisin y Yandel.

Lite midsommarbilder.
Där satt vi och hade det trevligt :).



Syster och Jag <3


Älsklingen och Jag<3


Sötnosar, love you<3!



Marcel & Jag, snackar typ!



Maria and me :D!



Slutningen Jag i mörkrets ensamhet :P.

Kommentarer
Postat av: Shannon

i ilke girls, DARLA! HAHAHHAHAHAHA

2008-06-26 @ 18:00:05
URL: http://bigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0