Materiel?! ja Pengar?! nej

Asså jag älskar verkigen prylar, jag harprecis köpt en ny mobil och jag e så kär iden men nu vill jag ha en ipod touch eftersom att min nano blev snodd för nån månad sen, men grejen e den att ipoden e så otroligt dyyr och jag vet inte hur jag ska få råd med både den och att betala min resa till Venezuela.

Jag önska jag inte var så materiel, jag bara älskar prylar, jag e väldigt pryl galen måste jag medge.

Snart åker jag till Venezuela och får träffa Joanna, jag saknar henne något otroligt och snart får jag träffa henne två små månader kvar. Lääängtar!


Imorn ere jobb igen vem orkar har varit ledig en hel helg nu så det blir bara jobbigt nu när man varit ledig för länge.


aja see ya don't wanna be ya! :P


OuT/ J


Veckans låt: When i grow up - Pussycat dolls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0