Allmänt!

Hejsan, som vanligt har jag sååå mkt att göra i mitt kära lilla liv att jag inte skriver, hehe. Men jag la iaf upp två länkar lite längre ner på sidan som man kan se roiga händelser i mitt liv på:).

Idag fick jag min lön´och jag hoppade av glädje för jag hade förväntat mej mindre men jag fick mkt mer. Så nu kan jag betala min biljett och samtidigt fortfarande ha över en summa till mej. Jag vill ju köpa en ny ipod men får se hur det blir med det.

Jag har jobbat som en galning, och nu har jag äntligen fått fyra dagar ledigt så det ska bli skönt att få slappna av lite ta det lugnt bara. Igår var jag i stureby hemma hos Maia, och vi satt och disskutera plattångar, Så då passade jag på att visa den som jag hade tänkt att köpa på internet. När jag hade tagit fram den och vi hade bilden framför oss på data skärmen så blrjade hon att säja och göra allt för att försöka visa mej andra plattångar som hon tyckte om. Jag fråga henne - va ere för fel på den jag vill ha?!, hon sa bara - ne jag vet att du inte kommer bli nöjd bara. Så jagsa till henne att om hon inte hittar någon som kan få mej övertalad inom närmaste veckorna så som man säjer på spanska '' se jodio'' hehe och på svenska det e kört, i'm going with mine. Dessutom e plattången rosa vem kan motstå det?! :P

Jag har fixat ett nytt abonnemang bara för att jag ville ha den nya cybershot mobilen, det ända va då att jag var tvungen att säja upp tele2 och byta till Telenor, jag som aldrig trodde att jag skulle överge mitt kära tele2, men mobieln vann. Telenor it is! Iaf jag älskar min nya mobil så det e väl bra iaf att jag inte blev missnöjd nu när jag har gjort mej besväret att byta, eller?!.

Nu är Venezuela nära jag längtar något innerligt, längtar efter maten, dofterna, vädret och framförallt JOANNA! min kära själsfrände<3.

FYller år snart yippie :D, den 13 sptember blir jag hela 19 år :D!

AJa nu måste jag gå och möta Maia för vi ska ta bussen till midsommarkransen typ nu så peace out!

OuT/ J

Veckans Låt - Un poco loca - Jowell y Randy!



Det e väl inge fel på denna plattång?!





Kommentarer
Postat av: M-Lopez

naww :D ...min klass heter RE6 och min mentor heter Gunnar. Han gick i min förra skola så han är ny lärare där:)

2008-08-26 @ 17:07:43
URL: http://micaelalopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0