Nothing more,Nothing less!

 Ja du nu har det gått yttligare en månad sen jag skrev och som vanligt har jag något att berätta!

Kanske två dagar efter att jag skrev sist så började jag på min praktik som by the way heter Adlon Hotell. Redan första timmen så kände jag att jag inte platsade in eller var välkommen där, jag kände mej som ett störande objekt som hela tiden var ivägen. Personalen gjorde inte situationen bättre heller för jag gillade nästan ingen. Veckorna gick och jag försökte verkligen men tro mej det e svårt när man verkligen inte trivs och har ångest varje dag för att man ska dit.  Efter fyra veckor så tror jag att båda jag och de hade fått nog av varann så de typ ''sparka'' mej om man kan uttrycka det så. Jag tror att de kände min obekvämlighet, den var inte precis osynlig.  Men det var världens lättnad!

Samma dag åkte jag till skolan för att prata om detta och prata om vart jag nu skulle ta vägen dessa fyra veckor. Efter mkt prat kom vi fram till att skolans reception passade perfekt så det fick bli så.

I början var jag nervös och det var lite pinsamt för alla tittade konstigt för att jag satt där, men nu har jag vant mej likaså alla andra. Jag slutade helt enkelt bry mej om att folk tittade konstigt så de slutade göra det helt enkelt. Jag trivs jätte bra och allt går super bra verkligen, kan allt och finns inga som helst svårigheter för mej där. Dessutom känner jag till allt i skolan och nästan alla:D!

Min födelsedag firades på Enskede Wärdshus med familjen och vänner , kul och mysigt må jag säja! Credit för maten måste jag även ge, extremt goood!



Veckans låt: Te conosco - Marc Anthony!




Min första 18-års utgång blev inte förens i helgen pga pengabrist, gjorde mej inget jag lever livet anyways:D.

På fredagen var det Gina så vi befann oss såklart på plats, jätte kul och vi dansade så att det värkte i hela kroppen nästa dag, hehe, men men vi hade ju så kul! På lördagen var det meningen för ännu en utgång men det blev inget pga att alla kände sej sega. Vi hade en mysig hemma film kväll istället vilket inte gjorde mej något med tanke på att jag älskar sånt oxå, dessutom var även jag heelt död! Söndagen chill!

Nu praktiserar jag för fullt och samlar till min biljett till Venezuela, åker den 18 december igen, ska bli kul en månad semester sedan tre månader praktik därborta, spännande, när jag tänker på det pirrar det i magen :D.

I helgen ska brorsan föjla med mej när jag piercar tungan, lite nervöst men resultatet blir nog fiint:D.

Ang Luis, no comments, Nothing less, nothing more! Not good, not bad!

Allt & inget!


This is me then....

 image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0