Längtan dödar mej snart!!!

Fan snart åker jag det återstår bara 35 dagar det är helt sjukt för när jag började räkna dagarna så var det typ 130 dagar kvar, HUNDRA dagar har gått shiit asså känns som att dagarna rinner ut ur händerna som sanden :P. Snart är det Bulgarien med klassen oxå längtar till det med men mest är det ju Venezuela, Bulgarien är bara ett plus i kanten. Undrar fan hur allt kommer bli när jag anländer i Venezuela, hur dom kommer vara mot mej, hur han kommer vara mot mej om jag överhuvudtaget träffar honom, allt sånt är väl upp till bevis i guess....
Nu gäller det verkligen att hålla sej till bra mat och inte massa skräp för nu är det nära, kan inte sabba det jag så länge kämpat för, Maria hjälper mej oxå på traven<3 :). Har typ haft ångestdrömmar nu tre dagar i rad skiiit jobbigt, brorsan säjer att det beror på att jag tänker för mkt på allt som händer omkring mej och att jag vill hinna med allting men va fan jag får väl stå ut tills jag åker då känner jag verkligen att jag kan ta det lugnt och slappna av, tyvärr så kan jag inte det nu, inte än och tills dess får jag väl sova med lampan tänd. Är så glad för jag har endast 9 ggr kvar på jobbet och det är verkligen en lättnad att bli av med det där skiit tråkiga jobbet, har sått ut bara för att min resa ska bli av men nu är det snart slut, lidandet når sitt ände, hehe! Jag tycker att skolan borde tagga ner lite nu för dom sätter all press de kan nu känns det som, allt kommer liksom nu precis när vi nästan åker så jävla dåligt asså! Hata skolan!

Saknar min Joanna och snart kommer den saknaden ta slut för jag träffar ju henne snart, längtar så! Jag tror fan att jag längtar mer till henne än till Venezuela, Venezuela är bara ett plus i kanten hehe :D. Den här tiden utan henne har känts oändligt lång och som om den aldrig skulle ta slut, vill aldrig vara ifrån henne så pass lång tid skulle nog inte klara av det, inte igen, behöver henne för att kunna stå på mina ben även om jag står på mina ben nu utan henne så känns det tungt men inte när hon är här, då står jag med glädje! Vår tatuering ruuuleees :D den kommer bli så fin men ont kommer det nog göra, fan....


Har städat hemma nu hoppas det håller ett tag iaf, hmm :/. Hoppas mamma blir frisk snart vill ju shoppa ibland, ja jag vet är bortskämd men jag vet vad jag har :P, hoppas att hon även blir frisk  för att hon ska må bra oxå inte bara för min shopping :)! I mean it!

Aja nu ska jag typ äta nåt sen kolla på simpsons tror jag, love it!

Love this/ J

Veckans låt: Listen - Beyonce




image1 
Mitt Venezuela<3!

Kommentarer
Postat av: Joanna din hoe

blir sa glad for d du har skrivit om mig dar.. :D
langtar oxa som fan!!!!!

2007-05-16 @ 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0