Hmm...

Fan jag är så jävla irriterad för alla mina mekaniska prylar pajar, precis nu när jag är så nära mina resor. Först min kamera, batterilocket sönder, sen min fucking ipod! Ipoden har jag lämnat in nu och får se vad som händer om de ringer och säjer att jag måste betala så tänker jag typ kasta den för asså aldrig att jag betalar för något som e två år gammalt och som jag ändå ska byta ut snart. Ang min kamera så e det lite jobbigare för jag lämna in den idag men jag vet ej hur lång tid det tar att fixa, och till Bulgarien så kommer jag definitvit inte kunna ta med den men det skiter jag i där kan jag leva på andras kameror, det är i Venezuela jag behöver den, det är det viktigaste jag vägrar nästan åka utan den, fan det betyder liksom att anledingen till att jag önska mej kameran i julklapp va onödig eftersom jag önska mej den just pga av Venezuela. Jag får väl hoppas och vänta och se.

Snart är det Bulgarien ska bli spännande faktiskt, kul vet jag inte det är väl upp till bevis i guess. Sen när jag kommer tillbaka är det bara sju dagar kvar sen taggar jag till det jag har tjatat om i typ 50 år haha!
Mitt Venezuela!


Skolan plågar fortfarande mej grovt men snart är det över, hoppas jag hinner klart med allt, annars dööör jag fan. Snart slutar jag på jobbet endast 4 ggr kvar nu så jävla skönt och jag klarade det! HA! va säjer ni nu ni som inte trodde på mej, pappa sa igår att han var fett stolt att jag klarade allt själv som jag har gjort, han ba: du sa att du skulle åka oavsett om det är med sällskap eller själv och du sa att du behövde inte pengar från någon, det hade du helt rätt i för nu åker du om 4 veckor och det är bara pga dej själv och för att du kämpade för det du så gärna ville, sen sa han att han var stolt, hehe! jag får luft :P.

Aja nu ska jag försöka göra alla mina 50 arbeten och se om jag kan bli klar iaf med några till imorn :/
Peace out!



Mina två älsklingar :(
<3, hehe.











Veckans låt: Ayer la vi - Don Omar





  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0