Helgen :)

Den här helgen var extremt kul, Josse, Maia och jag gick till caliente en klubb i zinken. I Början så var jag lite orolig för trodde inte jag skulle komma in med tanke på att jag fortfarande inte fyllt mina 18 år så jag stog där i kön och var jätte nojiig, men som tur var så kom tjejerna som äger klubben ut och eftersom Josse känner de så prata hon med dom och dom sa att vi kunde gå in med de, så jävla tur, jag bara slank förbi vakten liksom hehe :D! Väl inne så träffade vi på Aschia och hennes kompis det var kul för hon är väldigt rolig att umgås med :). Sen började vi dricka jag vart full of course :P och vi dansade som galningar, de spelar verkligen skiiit bra musik där, verkligen min typ av musik så det var ett stort plus, det var extremt varmt där så man kunde typ inte andas det var väl nackdelen på sätt och vis :/. Klockan tre stängde de så vi åkte hem då och jag hade så jävla ont i fötterna då hade ju på mej världens högsta skor typ :P, när jag dansa så kände jag inte av smärtan men när jag stog i garderoben då stog jag stilla då kände jag smärtan. Jag tog av mej skorna och åkte barfota hela vägen hem till stureby, folk glodde men jag pallade inte bry mej hade för ont för att dra på mej de där skorna igen, vill man vara fin får man fan lida pin haha :P. Väl hemma decka jag direkt, för att få sova i typ fyra fem timmar för klockan tio vare jobb som vänta, skiit jobbigt men jag pallrade mej upp och åkte till jobbet, skönt på kvällen sen deckade tidigt var fan döööd.

Den här veckan väntar plugg i massor usch! Aja återstår två veckor sen drar jag till Bulgarien med klassen då kommer jag verkligen kunna sit back and relax hehe. Längtar så!

Idag åt jag lite skräp med Maria vilket jag kanske ångrar lite fast å andra sidan jag har hållt mej så länge nu så det var fan på tiden, det där var typ en påminnelse hehe, nu är det strikta regler igen som gäller, iaf tills jag åker :).

Träning tidigt imorn, skönt :)!

Love this/ J
Veckans låt: All on me - Eightball!


image11




Kommentarer
Postat av: miffi

ugly titttiiissss

2007-05-29 @ 09:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0