Wohoo

Nu är det bara några få timmar kvar till min dröm, min längtan allt jag slitit för, Venezuela! :D. Jag har verkligen längtat och nu blir det äntligen av. Har precis blivit klar med packingen och först var jag lite orolig för att det skulle vara övervikt, men mamma hjälpte mej så att det inte blev det, vet ej hur men hon e väl mamma :P. E faktiskt lite nervös inför Portugal men hoppas att jag bara oroar mej för mkt, och hoppas att dagen där går snabbt!

Kan dock vara lite jobbigt med den extremt långa flyg resan det är så himlans tråkiigt , pallar inte sitta där i fem år hehe:P, nej men typ 10 timamr åhhh, vill att de ska passera snabbt, så att jag kan komma fram och äntligen at least få träffa Joanna:). Hon och jag har så mkt att ta igen, vi har ändå förlorat en del tid ihop :(, så på fredag börjar vår reunion.

Hmm, Bulgarien var kul, lite mkt klagande men annars var det as kul, jag var nog påverkad av alkohol varje dag, helt slut sen när jag kom hem, fett jobbigt. Kul att lära känna alla tjejerna så bra oxå, massa nya underbara människor :D.

Aja nu ska jag chilla och sen sova för att imorn gå till skolavslutning och sedan flygplatsen :D:D!
goodnight, peace out!

Veckans låt : Me matas - Rakim y Keny

Like this/ J

image12 
Vandrar bild från Bulgarien :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0